Sunday, October 19, 2008

RINGAN SAMA DIJINJING BERAT SAMA DIPIKUL





Tahniah … itulah ucapan tepat yang dipanjangkan kepada Dewan Pemuda PAS Pekan atas kejayaan melaksanakan suatu program besar peringkat Negeri Pahang iaitu pertandingan ilmiah sempena ihtifal PASTI peringkat negeri kali ke 3 tahun 2008.

Tugas yang amat berat dengan kekuatan tenaga kerja atau petugas yang berada pada tahap yang cukup ` ciput `namun tetap berjaya melaksanakannya walaupun terdapat `ciput` kelemahan. Perkara yang agak biasa dalam menjayakan program besar tanpa tenaga kerja yang cukup. Tahniah sekali lagi.

Nisa` Pekan amat berbangga kerana dapat membantu menjayakan program tersebut dan ianya dilihat sebagai suatu pengalaman yang cukup berguna bagi Nisa` Pekan dalam merangka dan merancang aktiviti Nisa` pada masa akan datang.

Program yang disertai oleh 8 PASTI Kawasan seluruh Pahang, telah memeriahkan suasana program pada 18 November 2008 lalu. Kategori acara yang pelbagai telah menarik ramai pengunjung yang turut disokong oleh ibu bapa pelajar yang hadir.

Pihak Nisa` Pekan turut merakamkan ucapan terima kasih kepada Ketua Pemuda Pekan atas peluang yang diberikan dalam mempelbagaikan sumbangan dan aktiviti Nisa` Pekan. Kerjasama ini diharapkan dapat diteruskan pada masa akan datang..

No comments: